Daripada: Team kerja -kerajaan.com
Admin: Kerja-kerajaan.com
Lokasi: Kuala Lumpur
Tarikh:

 

Sebelum anda scroll atau baca sampai ke akhir page ini, download percuma dahulu di bawah ini.

Dapatkan rahsia-rahsia lulus temuduga kerja kerajaan terus ke emel anda secara percuma.

 

Salam hormat sahabatku....

Kerja kerajaan memang menjadi impian ramai orang, termasuk yang baru lepas graduate, yang sedang bekerja, dan juga mereka yang sedang belajar. Siapa taknak kerja kerajaan kan? Yang muda, yang berumur, semua nak kerja kerajaan...

Kerja kerajaan sememangnya menjamin masa depan! Semua orang berkata sedemikian..Semua begitu teruja untuk memasuki kerjaya di sektor awam...Kerja kerajaan adalah impian kebanyakan orang.

Sebab itulah laman web kerja-kerajaan.com ini ditubuhkan sejak Februari 2009 lalu hingga kini. Tujuannya tidak lain tidak bukan membantu dan mempermudahkan calon-calon yang bakal menghadiri temuduga kerja kerajaan dan seterusnya berjaya.

Cuba lihat apakah kata-kata seorang 'akak' yang telah menjawat jawatan di sektor kerja awam di bawah ini.

Saya Kini Bekerja Di Sektor Awam!

Kerjaya saya kesemuanya bekerja dengan syarikat swasta (private sector). Saya mengalami ‘stress’ atas tekanan kerja. Akhirnya saya mengambil keputusan berhenti dan berdoa semuga Allah swt memberi petunjuk kepada saya didalam usaha saya mendapatkan kerja lain dan mencuba jawatan kerajaan.

Sebelum itu saya menyediakan diri saya dengan strategi menghadapi temuduga kerajaan sebagai persiapan kerana saya tahu dengan umur saya sekarang peluang amat tipis. Saya membaca soalan-soalan temuduga didalam e-book berulang-ulang kali walaupun belum ada rezeki dipanggil temuduga. Akhirnya seramai 2500 yang hadir temuduga pelbagai jawatan di JPWPKL hanya 47 orang telah berjaya dan saya adalah salah sorang darinya.

Pn Ann Rohani

Sebelum berjaya memasuki sektor awam, ada halangan terbesar yang perlu dilalui oleh semua orang. Iaitu TEMUDUGA...Sebelum anda hadir temuduga, sedikit soalan buat anda.

  • Sering dipanggil menghadiri temuduga di sektor awam, tapi dapatnya tak pernah sekalipun.
  • Sudah mengisi borang permohonan kerja di sektor awam berulang - ulang kali, tapi masih tidak dipanggil - panggil menghadiri temuduga.
  • Anda baru menghabiskan pengajian di sekolah/universiti, dan risau untuk menghadiri temuduga kerana langsung tiada pengalaman temuduga.
  • Anda pernah datang temuduga, tapi bila sampai di tempat temuduga, anda berpatah balik...Takut sangat!
  • Anda tercari - cari panduan untuk persediaan temuduga kerja kerajaan, tapi tidak menjumpainya...
  • Anda tak tahu apa nak jawab semasa disoal oleh panel penemuduga kerja kerajaan. Terkebil - kebil mata anda....blur!
  • Anda ditanya soalan 'killer' oleh panel penemuduga, mati akal anda dibuatnya..
  • Anda serang dibayangi mitos - "nak masuk gov kena ada kabel". Inilah fikiran songsang yang selama ini menghantui anda!
  • Anda lemah bahasa Inggeris, dan anda sangat takut sekiranya panel penemuduga menyoal anda dalam bahasa tersebut!
  • Anda menunggu masa dibuang kerja di syarikat anda bekerja, kerana syarikat nak bankrup...Anda benar - benar risau..
  • Anda ingin tahu apa soalan - soalan yang sering ditanya oleh panel penemuduga kerja kerjaan, tapi anda tak tahu bagaimana nak ketahuinya...
  • Dan bermacam - macam problem lagi yang bermain - main dalam fikiran anda...(tak perlu diceritakan semuanya - 10 page tak habis:)

Ya, itu baru sekelumit dari masalah yang sedang melanda rakan - rakan kita yang ingin mencari kerja di sektor awam.....Bukan senang nak dapat kerja di sektor awam ini jika anda tidak tahu rahsianya...Mungkin anda akan berkata " tiada rahsia - rahsianya, dipanggil temuduga, datang, dan jawab je apa - apa soalan yang ditanya". Adakah anda pasti dengan melakukan itu saja anda mampu berjaya dapatkan kerja yang anda idam - idamkan, iatu kerja kerajaan?

Anda silap!

Ianya tidak semudah anda sangkakan..Oleh sebab itulah laporan ini ditulis khas buat anda. Ianya disediakan khas untuk membantu orang seperti anda yang sememangnya menginginkan kerjaya di sektor awam sebagai kerjaya tetap.


Setuju atau tidak kenyataan di bawah?

Banyak kelebihannya bekerja dengan sektor awam dan saya percaya disebabkan kelebihan-kelebihan inilah mengapa begitu ramai orang memohon jawatan kosong yang diiklankan di sektor awam. Antara kelebihan-kelebihan yang anda dapat sebagai seorang penjawat awam ialah:

  • Elaun perumahan
    Ya, anda dapat elaun perumahan pada setiap bulan. Usah risau lagi untuk membayar sewa bulanan rumah anda kerana elaun ini sudah pasti akan membantu.
  • Cost of living allowance (COLA)
    Anda bekerja di bandaraya yang taraf hidupnya adalah tinggi? Memang semuanya mahal, dari tambang bas, makan, tol dan lain - lain. Tahukah anda bahawa COLA ini dibayar berdasarkan di bandar mana anda bekerja?
  • Imbuhan tetap khidmat awam (Itka)
    Anda sebagai kakitangan awam, ada satu imbuhan khas disediakan khas buat anda. Ini adalah satu penghargaan buat mereka yang berkhidmat buat negara.
  • Kenaikan gaji setiap tahun
    Anda berkhidmat untuk kerajaan, sudah pasti ada kenaikan gaji tahunan anda. Lagi lama anda berkhidmat, lagi tinggi kenaikan gaji yang anda perolehi. Sudah pasti anda sukar nikmati kenaikan ini di mana - mana selain di sektor awam.
  • Kemudahan pinjaman komputer dan kenderaan.
    Anda mahu buat pinjaman komputer ataupun pinjaman kenderaan? Dengan sepantas kilat anda boleh mendapatkannya.
  • Cuti tahunan mengikut kelayakan
    Tahukah anda bahawa cuti diberikan paling minima adalah 14 hari iaitu buat pekerja am. Jika anda berjawatan professional, cuti anda adalah 25 hari. Itu belum campur lagi dengan kenaikan cuti tahunan dan juga kenaikan pangkat.
  • Cuti bersalin
    Usah risau - risau jika anda rasa anda/orang rumah anda perlu ambil cuti bersalin 2 bulan. Sudah tentu ianya diberikan dengan gaji terus jalan!
  • Pinjaman perumahan
    Ya, anda boleh mula memiliki aset terbesar dalam kehidupan anda, iaitu rumah! Dalam masa yang singkat, anda sudah boleh mula membuat pinjaman untuk membeli 'banglo' idaman anda.
  • Caruman KWSP atau pencen
    Anda pilih mana anda suka. Nak KWSP ke pencen ke? Kedua - duanya ada kelebihan tersendiri. Jadi, usah risau akan masa depan anda lagi..
  • Bersara pada umur 58 tahun
    Sungguh lama anda berkhidmat dalam kerajaan tu..Jika di luar sana, adakah anda akan diberikan peluang berkhidmat selama itu?
  • Peluang kenaikan pangkat
    Siapa taknak naik pangkat kan? Naik pangkat maknanya naik gaji dan juga anda naik selevel lagi dari tahap anda sebelum ini. Kiranya anda jadi bos la ni...
  • Peluang melanjutkan pelajaran
    Wah! Sambung belajar pun diberikan peluang. hebat tu! Dan untuk makluman anda, anda juga akan diberi peluang tajaan untuk menyambung pelajaran anda. Sudah tentu ini memberikan 1001 kebaikan buat anda dan juga kerajaan.
  • Peluang untuk berkursus dari semasa ke semasa
    Boleh dikatakan pada setiap bulan anda akan dihantar ke kursus. Sudah tentu banyak ilmu pengetahuan yang anda pelajari percuma yang di'support' oleh kerajaan. Jika anda hadir sendiri kursus tersebut, dekat 4 angka juga anda perlu bayar setahun.
  • Lebih banyak masa diluangkan bersama keluarga
    Ya, kini anda akan punyai lebih banyak masa bersama keluarga berbanding kehidupan sebelum ini. Dan keluarga anda semakin menyayangi anda seadanya...

Oleh itu, tidak hairanlah mengapa terdapat beratus-ratus ribu orang, oppsss..bukan! Dah lebih sejuta permohonan untuk berkhidmat dalam sektor awam pada setiap tahun. Akan tetapi, adakah mudah untuk memasuki sektor awam ini ? Jika anda fikir memang mudah untuk bekerja kerajaan, anda silap..

Menurut salah satu suruhanjaya di perkhidmatan awam, ada melaporkan..

Lihatlah betapa ramainya memohon untuk mengisi kekosongan di sektor awam. Semakin ramai orang ingin bekerja dalam sektor awam...Apakah sebabnya?

Jom lihat statistik tepat pada tahun 2009 pula.


Berdasarkan statistik-statistik di atas, pasti ramai 'kecut' untuk berangan-angan untuk berkhidmat dalam sektor awam. Persaingan sangat tinggi! Dari 1.5 juta calon yang memohon, hanya 50 ribu calon sahaja yang berjaya!

Ini bermakna kebarangkalian seorang calon berjaya hanyalah 3.33% sahaja!

Memang sukar untuk berjaya mendapat kerja kerajaan jika kita melihat kepada persaingan tinggi ini. Ramai dah 'kalah' awal setelah melihat statistik ini.

Itulah yang mereka tak sedar sebenarnya.

Pedulikan statistik tersebut, dan FOKUS untuk...

Persaingan untuk mendapatkan kerja kerajaan AMAT tinggi dan peluang untuk anda berjaya adalah tipis jika anda langsung TIDAK TAHU bagaimana untuk bersedia menghadapi temuduga tersebut.

Adakah anda pasti akan lulus temuduga dengan beranggapan seperti di bawah ini ?:

  • Anda mempunyai "kabel besar" @ orang dalam Kerajaan yang "confirm" boleh tolong luluskan anda semasa interview. Usah bermimpi lagi, zaman sudah berubah! Ramai orang berkata "orang lain tu dapat kerja kerajaan sebab dapat pakai kabel, aku tiada kabel. Tak adil" Tak logik langsung! Apabila gagal, salahkan orang lain. Tak lihat apa kekurangan pada diri, persiapan yang dilakukan. Sudahlah!
  • Anda adalah seorang yang berpengalaman luas dan cemerlang semasa berkerja di swasta dulu. Swasta dan kerajaan tak sama......Jangan terlalu sombong. Hebat macamana anda pun belum tentu berjaya. Ramai yang menyombong diri apabila ada rekod hebat di company lama.
  • Anda adalah seorang bekas graduan universiti yang memilki CGPA 3.5 ke atas ataupun graduan lulusan universiti luar negara yang terkenal. Ramai je best student yang tak dapat masuk gov......Buanglah fikiran ni jauh-jauh, zaman dan berubah.
  • Anda memiliki pengalaman ditemuduga beberapa kali sebelum ini. Ada orang dah 14 kali ditemuduga, tapi tak dapat - dapat! 100 kali hadir temuduga pun takkan berjaya jika sama sahaja teknik anda menghadiri temuduga. Anda perlukan perubahan!
  • Anda telah membeli pelbagai buku temuduga sebelum ini baik dalam mahupun keluaran luar negara. Ada ke buku temuduga khas untuk kerja kerajaan? Sudah pasti tiada, kerana teknik temuduga di kerja kerajaan akan sentiasa berubah-ubah dan dikemaskini.
  • Anda sememangnya sedang berkhidmat dalam kerajaan samada dari jawatan kontrak ataupun ingin naik pangkat. Bos boleh rekomen saja, tapi belum pasti boleh lulus...Jaga - jaga..SKT tinggi bukan jaminan selamat buat anda.

Tiada jalan semudah itu untuk anda berjaya masuk dalam sektor kerjaya awam. Cuba anda lihat fakta yang dinyatakan di bawah:


 

FAKTA PENTING!

  • 90% peserta temuduga tidak bersedia atau sambil lewa menghadapi temuduga kerana tidak tahu apa yang perlu dilakukan sebelum menghadapinya.
  • Kekurangan pengetahuan dan pendedahan tentang teknik menghadiri temuduga salah satu sebab mengapa graduan universiti atau kolej gagal dalam temuduga.
  • Tidak bersedia dari segi komunikasi atau pertuturan adalah penyebab utama peserta temuduga hilang idea bercakap di depan panel.
  • Penampilan diri yang salah menyebabkan peserta temuduga gagal diterima.
  • Over Confident salah satu faktor utama kegagalan calon yang telah menghadiri temuduga.

Adakah anda tergolong di dalam fakta yang disenaraikan di atas? Jika ya, maka anda MESTI teruskan pembacaan anda kerana sebentar sahaja lagi saya akan bongkarkan rahsia bagaimana untuk berjaya menawan hati panel-panel yang menemuduga anda.

Kini anda tidak perlu pening-peningkan kepala memikirkan "bagaimana la aku nak lulus temuduga ni yer?". Kerisauan dan ketakutan anda akan saya selesaikan kerana saya bukannya menyediakan "kabel besar" yang boleh menjamin anda lulus temuduga tersebut tetapi kaedah-kaedah dan teknik-teknik rahsia yang terbukti berkesan yang dapat membantu anda lulus temuduga. Insyallah..................

Anda mungkin berfikir bahawa apa yang saya katakan ini hanya dibuat-buat sahaja ataupun syok sendiri. Saya tidak salahkan anda berfikiran demikian kerana anda belum tahu siapa dan bagaimana saya bongkarkan teknik dan panduan rahsia ini yang akan membantu anda lulus temuduga dengan jayanya.

Saya bukan sehari dua menghasilkan laporan ini buat anda! Laporan ini dihasilkan hampir lebih 2 tahun sejak saya bergelar admin kerja-kerajaan.com. Tahukah anda bahawa sudah begitu ramai yang telah saya bantu untuk berjaya dalam temuduga kerja kerajaan dan seterusnya bergelar sebagai penjawat awam. Betapa bertuahnya mereka kerana Tuhan menemukan mereka dengan laman web ini yang seterusnya memberi hidayah dan ilmu pengetahuan yang amat tinggi nilainya yang mana dapat membantu mereka keluar dari masalah mencari kerja.

Untuk makluman anda, saya :

  • Telah mewujudkan kerja-kerajaan.com ini sejak Februari 2009 lagi. Sudah beratus ribu orang telah membaca laporan yang saya tulis dalam web ini. Sudah begitu lama saya berusaha untuk membantu mereka - mereka yang benar - benar minat dalam kerja kerajaan.
  • Dan antara sumbangan terbesar saya, saya telah menyediakan satu blog khas yang memberikan tips - tips/rahsia-rahsia secara percuma berkenaan temuduga kerja kerajaan. Sangat ramai yang mendapat manfaat darinya.
  • Sejak Feb 09 hingga kini, saya telah menerima beribu - ribu email/sms/call pertanyaan/permasalahan orang ramai berkenaan temuduga kerja kerajaan! Dan sudah pasti saya amat arif dengan apa masalah yang sering dihadapi oleh mereka dalam memburu kerja kerajaan. Saya bukan Kabel Besar, tapi cuma membantu memberikan tips, nasihat, motivasi dan panduan kepada mereka.
  • Pernah menyingkap rahsia lebih 500 orang yang telah lulus (sebenarnya lebih ramai lagi) temuduga dan kini bekerja di sektor awam di pelbagai kementerian dan juga jabatan kerajaan. Bukan senang untuk mencungkil rahsia - rahsia ini.
  • Memiliki rahsia yang didedahkan sendiri oleh bekas-bekas panel penemuduga berdasarkan pengalaman mereka sendiri ketika menemuduga calon. Dengan rahsia ini, saya tahu apa yang dimahukan oleh panel penemuduga dari sesi temuduga.
  • Pernah ketahui rahsia yang dibongkarkan sendiri oleh seorang "otai" ataupun pakar yang mana kerjanya adalah sebagai penceramah dalam kursus dan bengkel buat para panel penemuduga kerja kerajaan selama beberapa tahun sehinggalah masa ini.
  • Telah membuat kajian dan juga study pelbagai buku berkenaan temuduga tidak kira dalam negara mahupun luar negara yang objektif utamanya adalah dapat membantu mereka yang benar - benar ingin lulus temuduga kerja kerajaan.

Ya, begitulah....

Bagaimana saya menyediakan laman web ini dan siapkan panduan hebat ini buat anda. Bukannya mudah, memang sukar. Memang sukar nak hasilkan panduan yang membantu anda menghadapi temuduga kerja kerajaan...

Adakah anda tidak sabar lagi ? Oleh itu, saya bongkarkan rahsia ini kepada anda yang benar-benar ingin bekerja di sektor awam dimana ianya adalah kerja yang diidam-idamkan oleh anda selama ini...

Ebook adalah dalam format PDF

Format ebook adalah PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer menggunakan perisian khas Adobe Acrobat Reader. Anda juga boleh mencetak ebook ini bagi memudahkan anda untuk membacanya di mana-mana sekalipun.

Sebelum anda membaca laporan ini, sudah lebih 8000 orang telah mendapatkan pakej informasi bernilai tinggi ini. Anda lihat saja bukti mereka yang telah mendapatkan panduan ini.





 

  • Ianya ditulis dengan bahasa mudah difahami dan mudah dipraktikkan tidak kira samada anda berkelulusan SPM ke, Diploma ke, Ijazah atau ada 'master' sekalipun.
  • Ianya menjimatkan masa anda dalam membuat persediaan temuduga di mana anda tidak perlu buang masa masih tercari-cari tips temuduga lain yang belum tentu sesuai dengan anda.
  • Panduan langkah demi langkah yang mudah diikuti bagaimana membuat persediaan temuduga dari A - Z. Sebelum temuduga, semasa temuduga, hinggalah ke akhir temuduga.
  • Berbagai-bagai rahsia untuk menjadi kelihatan hebat semasa hari temuduga yang tidak diketahui oleh ramai orang akan didedahkan kepada anda.
  • Ianya sesuai bagi mana-manapun temuduga tidak kira apa jawatan yang anda pohon.
  • Ianya proven/terbukti telah membantu ramai orang berjaya dalam temuduga dengan panduan ini.

 



 

 

Ya, itulah kata - kata dari mereka yang telah berjaya. Betapa gembiranya hati apabila kerjaya idaman sudah dalam genggaman! Sebenarnya, ada banyak lagi email - email saya terima yang memaklumkan kepada saya yang mereka telah BERJAYA! Ya, berjaya mendapat jawatan tetap dalam sektor awam. Tidak perlu saya masukkan semua email itu di sini...

Adakah anda mahu dapatkan Pakej ebook ini sekarang? Atau anda masih terfikir - fikir lagi adakah ebook ini benar - benar akan membantu anda semasa temuduga nanti? Tahukah anda, inilah satu - satunya panduan temuduga paling lengkap berkenaan kerja kerajaan. Jadi anda tak boleh berlengah lagi...Inilah panduan yang anda cari selama - lama ini...

  • ANDA yang baru diberhentikan kerja disebabkan kegawatan ekonomi yang melanda baru-baru ini.
  • ANDA yang bekerja di sektor swasta yang rasa kerjaya anda kurang selamat.
  • ANDA yang baru saja menamatkan pengajian di sekolah mahupun di universiti yang masih tercari-cari kerja.
  • ANDA yang berada di semester akhir di universiti mahupun di sekolah yang sedang merancang kerjaya anda.
  • ANDA yang mempunyai anak, mahupun ahli keluarga yang lain yang kerjanya "menanam anggur".
  • ANDA yang menginginkan kehidupan yang lebih terjamin dan selamat.
  • ANDA yang sememangnya berminat untuk berkhidmat dengan kerajaan MALAYSIA.

 

 

Dapatkan Ebook Ini Sebelum Menghadiri Sebarang Temuduga!

Jika anda benar-benar mahu lulus temuduga, jangan tunggu lagi kerana ebook inilah yang anda amat perlukan sekarang! Saya memberikan anda jaminan 365 hari wang dikembalikan jika anda tidak berpuas hati dengan rahsia-rahsia yang terkandung dalam ebook ini...

 

Jadi dapatkan ebook ini sekarang juga pada harga yang mampu anda miliki cuma...

RM77

RM57


Jika anda mendapatkan pakej ebook ini sekarang, anda hanya perlu membayar RM40 sahaja. Selepas ini, harga ebook mungkin akan dianikkan bila-bila masa saja. Ingat! Tawaran ini hanya sekejap saja..

 


(klik gambar di atas untuk ke ruangan pembelian)


P.S: Belian anda selamat dan tetap diterima walaupun pukul 3 pagi.

P.S.S: Anda Boleh guna apa cara pembayaran melalui apapun bank, samada bank in, online, cash deposit, kad kredit dan lain.

 



Norsaidah Abdul Razak

Saya gunakan masa yang amat singkat

Saya gunakan masa yang amat singkat untuk mengulangkaji dengan menggunakan ebook yang saya langgani. Saya juga mengamalkan apa yang tercatit dalam ebook itu. Akhirnya.....”Tahniah ! Anda telah berjaya dan surat tawaran akan dikeluarkan oleh jabatan berkenaan”. Ya Allah....hanya tuhan maha Esa yang mengetahui perasaan saya pada waktu itu. Menangis mengenangkan penat lelah saya selama ini. Terima kasih ebook “Rahsia Lulus Temuduga Kerajaan” dan juga En.Jamaluddin Bahari. Jasamu amat dikenang.


Zolkie bin Baki
Bekas tenaga pengajar di kolej Cosmopoint.
Bekas pereka grafik di Unitar & OUM.

Amat Disyorkan..

Syabas kepada saudara Jamal kerana telah menerbitkan ebook "Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan" dan tidak pernah saya jumpa panduan untuk lulus temuduga selengkap ini.

Jika anda becita-cita untuk menjawat sebarang jawatan di jabatan kerajaan & tidak mahu gagal dalam sessi temuduga tersebut, saya sangat sarankan anda untuk memiliki ebook ini. Kandungannya dipenuhi dengan rahsia ekslusif yang membongkar satu-persatu langkah-langkah yang perlu anda praktikkan untuk 'menemui jalan mudah' melepasi ujian getir para penemuduga. Informasi dalam panduan ini sangat bernilai kerana ia adalah berdasarkan pengalaman sebenar & ia juga hasil daripada kajian terperinci yang telah dijalankan oleh penulis.


Rozzani Baharuddin
Usahawan Syarikat Percetakan, Telekomunikasi, Pakar Motivasi

Penting...

Satu panduan yang mudah difahami, straight forward, simple dan PENTING untuk mereka-mereka yang nak BERJAYA dalam ‘interview’ di perkhidmatan AWAM ataupun SWASTA.

Kadang-kadang bukan keputusan peperiksaan yang dipentingkan untuk memilih calon-calon yang berjaya. Tetapi, keupayaan menonjolkan diri, sikap positif, penuh konfiden, berkeyakinan tinggi, penuh informasi tentang kerja, jabatan dan syarikat terbabit akan membuatkan calon-calon terpilih.


Sunthara Segar
Penasihat kewangan

Penting...

Untuk mereka yang bermimpi untuk bekerja di sektor kerajaan, berpestalah kerana impian anda 90 peratus tercapai. Apa yang kurang dari segi ilmu dan peralatan disediakan dalam e-buku En Jamal ini. Sebenarnya bukan satu ebook sahaja tapi banyak panduan sampingan dalam bonus-bonus sokongan yang diberikan bersama.

Mereka yang sedang bekerja dalam sektor swasta pun boleh mendapat manfaat terutamanya apabila meneliti 15 faedah bekerja di sektor awam. Bagi mereka yang suka drama ada kisah-kisah sebenar temuduga dengan kerajaan. Satu panduan dalam Bahasa Inggeris turut disediakan. Yang tak erti tulis resume jangan risau sebab ada contoh resume yang mengikut spesifikasi. Pendek kata kalau tidak berjaya juga mendapat kerja kerajaan yang diidamkan, pasti ada komplot atau kena mandi bungalah jawabnya.


Mohd Rizal b Mat Ghani
Penyedia maklumat jawatan kerajaan
Malaysian Career

Mesti beli, baca dan praktikkan

Itu saja yang mampu saya katakan setelah membaca ebook ini, sebuah e-buku yang sangat lengkap, begitu banyak tips dan rahsia yang didedahkan, ramai diantara kita yang gagal di dalam temuduga adalah kerana mereka tidak benar-benar memahami konsep temuduga, namun di dalam e-buku ini telah dinyatakan dari awal hingga akhir langkah-langkah yang perlu dilakukan malah ada diantara langkah tersebut amat penting namun kita sering terlepas pandang, dalam proses kita mendapatkan pekerjaan di dalam sektor awam.

Sesi temuduga adalah penentu kepada nasib samaada anda diterima masuk ke jawatan kerajaan atau tidak. Temuduga di dalam sektor awam tidaklah sesukar yang di gambarkan sekiranya anda mengetahui apa yang perlu anda tahu. Nasihat ikhlas dari saya sekiranya anda benar-benar inginkan bekerja di dalam sektor awam jadi haruslah anda mendapatkan ebook ini untuk dijadikan sebagai panduan.


Ayuni Akmalina

Saya juga seperti anda dahulu

Bagi saya, sememangnya rezeki itu dari ALLAH S.W.T namun, ikhlas saya katakan, sesuatu jika tanpa ilmu ibarat kisah 3 orang buta yang salah dalam mengandaikan fizikal sesuatu jasad. Jadi, ketahuilah hanya dengan ilmu dapat membantu kita. Ketahuilah rahsia-rahsia, dan petua-petua, juga fakta-fakta yang terdapat dalam RAHSIA LULUS TEMUDUGA KERAJAAN. Jika anda kali pertama mendapat tawaran temuduga kerajaan, jangan bimbang, saya juga seperti anda dahulu.
SALAM MAJU JAYA.

 

Milikinya sekarang!

 


 

Ya Jamal, saya mahu tempah ebook ini dan saya faham bahawa saya akan diberikan 365 hari jaminan wang dikembalikan jika tidak berpuas hati dengan kandungan ebook ini. Bawa saya ke ruang pembelian sekarang juga...


Dan ramai lagi mereka yang telah berjaya temuduga dengan panduan dari ebook ini yang sudah tentu tidak muat saya letakkannya di sini.

Ternyata pelaburan anda berbaloi dengan memiliki ebook ini kerana rahsia yang terkandung dalam ebook ini akan menjadikan hidup anda "senang" di kemudian hari...

Usah biarkan anda dengan membuang masa lagi mencari-cari panduan yang sebenarnya dalam membuat persediaan menghadiri temuduga kerja kerajaan. Ebook ini adalah satu-satunya dalam Malaysia yang menyediakan panduan khusus yang lengkap untuk mereka yang berminat untuk bekerja dengan KERAJAAN.

 



  Peringatan : Produk ini bukan buku fizikal, tetapi ebook berformat .pdf yang boleh didownload dan dibaca di komputer anda.

 

RM 90

RM 40 sahaja


 

 

 

NAMA:
EMEL:

 

Ikhlas Daripada,


Team kerja-kerajaan.com,
Pembantu Bagi Mereka Yang Akan diTemuduga
Admin kerja-kerajaan.com,
sejak Feb 2009 - kini

P.S: Usah pening-pening lagi memikirkan persediaan untuk menghadiri temuduga bagi jawatan kerajaan, dapatkan ebook ini sekarang dengan pelaburan serendah RM 40 sahaja. Klik sini sekarang.

P.S.S: Rahsia dalam ebook ini tidak ramai yang mengetahuinya, jadi ambillah peluang ini menjadikan diri anda mempunyai lebih kelebihan berbanding calon-calon lain semasa temuduga nanti.